Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mejdas | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Faron adresMurowana Goślina zarejestrowany28.09.2007 @21:50:17 ostatnio na stronie14.10.2010 @13:49:40

kocham sfrustrowanych ludzi wrzucających prace na digart i leczących tu swoje kompleksy w komentarzach.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4176489
digarty14 komentarze304 posty na forum7

komputer / sprzęt
canon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~stelmii    08.03.2009 @19:03:20
juz niedlugo w sobote plener z FFS będzie wiec moze cos sie urodzi
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
~RenAro    11.02.2009 @22:45:50
dziękuję za pozytywne przyjęcie ... ... pozdrawiam serdecznie ... - taki był ...
_______
-- RenAro.pl --
~Paddi    11.02.2009 @19:31:10
dzieki ; )
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~xxaniaxx    08.02.2009 @16:42:25
heh fajnie:D
~xxaniaxx    30.01.2009 @20:17:54
no to nie śpimy tylko wrzucamy jakieś nowe:D
~SHOCKer    30.01.2009 @02:32:15
O, a kogo ja tu znalazłem Dobra zwrota u Artura, jak i stara tak i nowa.
5!
~xxaniaxx    26.01.2009 @19:04:44
hej... a gdzie nowe zdjęcia sie podziewają?? co to za brak aktywności
~xxaniaxx    24.11.2008 @14:37:19
jak mozna byc w londynie i nie byc na tower bridge... skandal powiem cie ze musisz nadrobic!!:-d
~xxaniaxx    23.11.2008 @09:58:46
ale czas na zwiedzanie czy raczej ogladanie tez zawsze sie znajdzieszczegolnie jesli chodzi o TO miasto pozdrawiam
~xxaniaxx    21.11.2008 @12:42:56
i tak przy okazji dzięki:-d
~xxaniaxx    21.11.2008 @12:42:40
metro jest szybsze, ale z autobusu przynajmniej cos widac:p
~xxaniaxx    19.11.2008 @12:57:01
dzięki:-d
~xxaniaxx    07.11.2008 @20:45:41
he he:p
pozdrawiam!!
~xxaniaxx    03.11.2008 @14:53:04
no chyba, że w ten sposób...
to może lepiej nie:p
~xxaniaxx    02.11.2008 @17:07:40
no to wlep na digarta :-d
~xxaniaxx    28.10.2008 @13:10:37
jasne, że sentymentalnie
dzięki...
~Lia93    16.10.2008 @22:42:14
Gdzie zniknąłeś?
_______
"Staraj się pokazać to, czego bez ciebie nikt by nie zobaczył"...
~stelmii    22.09.2008 @21:47:46
mi tylko ukryli 2;/

napisz im cos!
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
~stelmii    16.09.2008 @22:43:13
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
~secconds    16.09.2008 @22:29:16
nie nie nie, to nie moje
~stelmii    14.09.2008 @20:09:12
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
~stelmii    14.09.2008 @17:00:17
ja tez:D
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
~Lia93    14.09.2008 @15:24:40
A wiesz co? Będę Cię obserwowała :P
_______
"Staraj się pokazać to, czego bez ciebie nikt by nie zobaczył"...
~algali    14.09.2008 @14:17:38
nie ma za co= nmzc ;D właśnie nauczyłam Cię nowego skrótu ;p pozdrowienia
~stelmii    14.09.2008 @14:01:16
nie ma za co


polecam sie na przyszłość i zapraszam do siebie
_______
?Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę?
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt